reede, 4. september 2009

Arvake ära, kes geenius on!



Portos on nii hea ujuda :)












Kooli grillipidu on praegu, aga ei saa minna veel. Ootan alles, millal päike loojub :D Toakaaslane ka istub siin arvutiruumis ja ootab (Luccheses ei ole internetti, nagu see alati on!). Siiamaani on ramadaan hästi läinud ja väga palju nalja on ka saanud! Õhtused teejoomingud on muutunud midnight feastideks ja eile tegime näiteks poole Lucchesega pannkooke 12 öösel. Pärast tõusime Cindyga 4 ülesse ja krõbistasime hommikusöögiga. Ma loodan, et tänane õhtusöök on sama tore, kui eelmisedki ja tundub endiselt eriline! Eile saime Cindyga ka first-yearidele veidi muljet avaldada, kui õhtul (öösel) Plesis olime ja korraga õpetajad tulid. Me olime kadunud enne kui nad sisse jõudsid tulla ja kui me tagasi tulime, siis kõik imestasid, kuidas me nii osavad oleme, haha. Ütlesime, et treenimise asi, mis on ka tõsi. Ma ei unusta kunagi, kuidas ma ükskord aknast välja hüppasin (ega seda, milline gossip sellest tuli :D) või muid taolisi juhtumeid. Oleme vaikselt Yucheni kapiga Fores ka harjutanud, see peaks töötama ;)

Panime täna enamuse luccheesedega võrkkiiged üles ja laisklesime suurema osa päevast (kuigi hommikul pidin 2 tundi kõnelema ning EE meetingul käima ja oma outline esitlema...). Ja väike bora on, metsikud lained ja mõnus tuul!

Ahjaa, kes siis geenius on? Mina muidugi, ma leidsin Lucchese õue pealt unprotected wifi! Te ei pea mind mu geniaalsuse eest õnnitlema, kaasresidetnslased on seda juba piisavalt teinud ;)

1 kommentaar:

Anu ütles ...

im doing ramadan too :D.

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...