esmaspäev, 18. mai 2009

Päike ja päike!!!



Lahkusin just itaalia keele eksamilt tund aega varem. Ei olnud enam midagi öelda lihtsalt.

Eile oli meeletult meeletult mõnus päev. Hommikul 9.30 saime oma tutarial grupiga Fore courtyardis kokku, Rimma (minu tutor) maja ees ja seal on kooli kaubikud ka. Pakkisime igast toitu ja kitarri, jalgpalli, sulgpallireketid, petanque'i jne autosse ja sõitsime piknikupaika. Meeletult soojaks läks, nii 30 kraadi oli varsti. Alguses sõime, siis jalutasime veidi metsa all ja mänguplatsidel ringi, kiikusime ja mängisime, siis sõime kooke. Terve see ala, kus me sõime oli paplipuude all ja kogu maa oli valgega kaetud ning tundus nagu lund sajaks kogu aeg. Kena oli, kuidagi muinasjutuline :) Pärast läksime ühte meeletult ilusasse linna (kunagi muistsel aal longebardide pealinn) jäätist sööma. Käisime veel kuskil näitusel seal ja vaatasime kirikusse sisse ja tegime sillal pilte jne jne jne. Igal juhul minu lemmiklinn Itaalias!!! Kokku kestis see tutorial thing 8 tundi! Pidevas kuumuses!

Õhtul koristasin veidi sahtleid ja viskasin kolm sületäit pabereid ära. Endal oli ka halb tunne, et nii palju raisanud olen, aga otsustasin et enamus sellest oli mulle mingil hetkel vajalik. Pärast jõin Zoe ja Camillaga veini (Camilla ema sõbra tehtud, kõige parem vein, mida ma kunagi joonud olen!) Märkamatult jõime terve suure pudelitäie ära :D Väga naljakas oli, aga järjest raskem on mõista, et kohe-kohe on see läbi.

Külli helistas mulle ükspäev, kui ma üsna haige olin ja tõi hea tuju ;) See oli see õhtu, kui oli viimane pidu Mickey's ja ma ei saanud minna :( Oma süü kaa, kui köhin nagu hobune, aga siis mõtlen, et tegelikult võib ju veel ujuma minna, kui palju hullemaks see ikka minna saab :D Nüüd kui koju tulen, siis kannatan muidugi meeletult kõigi kolme lennu ajal + veel see 10 meetri raadiusene tühi ring, mis lende oodates mu ümber saab olema, sest kõik arvavad, et mul on swineflu...

Tahan koju, tahan jääda, tahan juba järgmisel aastal tagasi tulla ja kõiki primisid näha! Kõige hullem on siis, kui ma sellises olekus veel kohvi satun jooma, pea käib ringi ja ei tea, mida oma hüperaktiivsusega ette võtta! :D

1 kommentaar:

Eva-Liis ütles ...

Millal sa koju saad. Ma pean siin veel kaks nädalat passima kui 2nd yearid on läinud :S Aga igast TOK ja bioloogia reisid saartele jne :D

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...