pühapäev, 10. mai 2009

Misasja!

Ei ole viitsind kirjutada, liiga õnnelik olen. Kurb ka, nii head inimesed lahkuvad mu elust, aga otsustasin, et parem tähistan igat päeva, mis mul nendega veel on :) Aga sain just meili ja tahsin kirjutada :D Meil järgmine:

Hi all!

The people who were nominated to make a speech at the closing ceremonies are:

(First years)

Christof, Alessio, Roxy, Hani, Wallace, Hamidullah, Ben, Sergio, Arnoia, Anabel, Ayelen, Sandro, Nat, Tomas, Anna, Esme, Kelli

Läksin vaikselt iga nime kaaludes lõpuni ja siis karjatasin arvutiruumis :D Ma ei taha mingit kõne teha!

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...