kolmapäev, 16. mai 2007

Ooostke savilindeeee!!

Ühe seigakse olen ununstanud veel mainimata. Nimelt nii paar nv-d tagasi otsustasime Brittaga mingit magedat ameerika jura minna vaatama, sest et.. ma ei teagi miks, sest see pidavat ikka tõeline jura olema. Igastahes poolel teel kuskile poole helistas Paula ja kutsus Raidi ja Kärdiga korvi mängima. Otsustasime, et olgu, jääb nõmedus nägemata ja raha raiskamata (okei, raha raiskasime selle asemel kohe Tondi selveris mingite jäätiste peale, aga see selleks). Enne Paula juurde minekut käisime ka Kaisa juurest läbi, et palli võtta. See oli küll natuke halvasti, sest samal hommikul olin just Kaisale öelnud, et ei saa taga trenni minna, sest olen haige. See ei olnud tegelikult vale, aga asi oli siiski rohkem viitsimises.
Umbes Kaisa maja juures mänguväljakul ilmus välja Ritta, kel puudub igasugune isikupära ja eneseusk. Õnneks selleks ajaks, kui me Paula juure jõudsime oli B tagasi tulnud.

Kõik, kes rohelistel ei olnud, kahetsege!
See oli kogu seda varandust väärt, mis mul selleks kulus. Mingid fraasid hüppavad kogu aeg pähe ja ma käin nii mõnelegi närvidele oma rohelistega, aga see oli tõesti super.

Poole kuu pärast eksam (ei väsi kordamast). Ei tohiks liiga raske olla, aga eks varsti näeb. Aga enne on nädal aega vanalinnapäevad, mis on ka kindlasti superhüper koos kõigi nende inimestega, kes seal on.

Täna oli päris põnev koolitus ja nädalavahetusel ootab kahepäevane seminar, aga kõik sujub veel ilusti, kui välja arvata see, et ma pole veel ühtegi venelast leidnud. Ometi ei tohiks ju nii raske olla, või kuidas? Ja mis mul krt viga on? Jutt on ühest inimesest, kes mulle viimasel ajal nii vastu hakanud ja mitte ainult mulle. Ja ma ei julge ta nime nimetada, sest et ta rõhutas täna lausa 3 korda sõne üksmeel. MIDA MA TEEN!? Mul on vaja selle inimesega hästi läbi saada ja ega ma Brittaga üksteist eriti just ei aita selle problema kõrvaladamisel (ehk siis teeme lausa vastupidi koos pange klatšides). Merka võiks meile tegelikult korra veidi kurjasti öelda, mitte lihtsalt olukorra üle naerda.

Mis seal ikka, päike paistab ja homme on uus päev ja ülehomme juba järgmine. Küll ma ükskord kuidagi üle saan. Saa terveks, Paula!

Pilt: olete kunagi kase ja lepa sassi ajanud??

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...