pühapäev, 20. mai 2007

Loovus on see, mis võimaldab lahutada meelt subjektiivsete interpretatsioonidega.

Tänase päevaga lõppes FoorumteatriID seminar. Taaskord õppisin palju ja sain palju palju naerda. Laulsin terve tee koju. Käin viimasel ajal väga palju jala, isegi, kui on võimalus minna kiiresti trolliga praktiliselt kodu ette. Jala on nii tore käia. Isegi üksinda, kuigi tavaliselt seda ei juhtu, sest mul on üks truu jalutuskaalsane, kellega teel koju jõuab kõigist (taga) rääkida. ("See ei ole ju klatš, kui ma ütlen, et Mari läks poodi". "On, kui sa lisad, et läks koos Toomasega." "Aga see ei ole, kui ma ütlen, et Mari läks koos emega poodi." "...ja pärast kohtus Toomasega.")
Tänased mängud olid rohkem paarismängud, ei olnud niiväga midagi ringis. Hommikut alustasime väga hoogsalt kassi-hiire mänguga. Alustasid Piret ja Mari-Liis:
M: "Ma ajan siis taga."
P: "Olgu, ma olen nüüd kass ja jooksen ära."
Üldsus: "Hiir ikka ju."
P Mari-Liisile: "Sa ei olegi koer siis?..Olgu ma olen siis hiir, sa oled kass."

-Hiirest saab kass ja vastupidi-
P: "Ma ei ole kunagi aru saanud, kuidas need lapsed aru saavad kogu sellest geenimuutusest ja sellest, et ühest saab teine."


Mõningaid huvitavaid mänge:
Hüpnoosimäng - üks juhib oma teist oma käega. Sõnad on selles mängus üleliigsed.
Skulptuuride tegemine - inimsaviplönnist tuleb teha skulptuur antud teemal.
Peremees-loom - loom käib simad kinni ja järgneb peremehele, kes teda kokkulepitud häälega kutsub. (See oli lahe, et kõik teised hääled olid justkui üks sumin ja siis selle seest kuulsid seda õiged häält ja tundus, et sa liigud mingi halli massi sees puhta hääle suunas, justkui tunnelis tunneli lõpust paistva valguse suunas.)
Lill ja päike/ AEIUO - ausõna, ma lausa tundsin, kuidas tähed mööda mu seljal olevat tunnelit kõrgemale vibreerisid.
Kes naudib seda tantu? - kõik tantsivad, kuni kellegi arust keegi ei naudi tantsu. Ta saab noomida ja siis vahetatakse paarilisi.

Mõned pikemad nimedeta mängud:
Käed kohakuti tuli teist tunnetada ja energiat vahetada. See oli mõnus rahustav. Siis tuli seljad vastakuti teineteist tunnetada. Kui tunnetamine möödas, tuli koos kükitada ja seejärel püsti tõusta. Minu paarilisel (nimesid nimetamata) ei olnud antud hetkel tasakaalutunnetust ja meil see ei õnnestunudki.


Tegime natuke loovuse ülesandeid. Oli neli sõna, millele tuli tähendus mõelda ja see joonistada. Sõnad:
Pirmumine (nt tv peaaegu armumine/ negatiivsest positiivsemaks muutumine)
Kostaal (nt tv vahend, millega on lahendatud konflikt, varba-parmupill)
Skilimantinkel (nt tv värav, millest läbi käies kõik saavad oma positiivsust jagada, väike mehike, kes käib riukaid mängimas neile, kellel halb tuju)
Tirulane (nt tv rändur, kes liigub lõunast põhja suunas).

Looming on vigastusteta lööming või halvata jooming.

Ma olen nii väsinud ja kell on alles nii vähe. Mõttetöö on üldse nii raske, kui seda nii palju järjest teha.

2 kommentaari:

shewaits ütles ...

Kas ma olen pirmunud? Ei?

Kelli ütles ...

mulle pole veel teatraalsete porgandite kutset tulnud. Äkki saad oma tegevust korrata ning uuesti saata.

-vaimudest viidud-

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...