esmaspäev, 5. mai 2014

The Queen's orders ja mina täna


Ülemus lasi mul täna ühe väga ebapopulaarse töö enda kaela võtta, nimelt jaotada ära, kes millal hüljest linna randa valvama läheb. Muuhulgas pidin mina ära määrama ka selle, kes nädalavahetusel tööd peab tegema, nii et võite arvata, kui õnnelikud mu töökaaslased olid. Kõik teatsid, et see ei ole minu otsus inimsetele lisatööd anda, aga mul oli mu käsk ja neil olid nende negatiivsed reaktsioonid... ikka minu pihta. Kaebasin terve lõunapausi oma stressi ja maailma ebaõigluse üle, nii et tagasi kontoris pani see testitulemus muigama.

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...