esmaspäev, 5. oktoober 2009

Jabadabaduuuuu!!!!

Mu EE first draft on valmis. Igavene pahnahunnik tuli, aga eks ma töötlen teda, kui supervisori käest tagasi saan (koos hirmsate kommentaaridega obviously... :D) Mu rõõmu on raske varjutada, kuigi üks asi ei anna endiselt rahu (ja seda ilmselt tükiks ajaks...) Igajuhul, tähtajani on veel 1 tund jäänud, kuid ma saatsin sitaratta ära (vaadake sõnadest mööda, kui ei meeldi, aga mul on nii hea meel sellest esseest praegu lahti saada :D) Õhtul Vivi sünnipäev, nii et küpsetama!!! Nimekiri töödest, mis veel teha on:

TOK essee
A1 essee
ToK presentation
World Cultures presentation

Midagi oli veel, aga õnneks ei ole preagu meeles!!

Kui homme aega leian, panene pilte long weekendist, Bibionest (viimaks!) ja kirjutan kõige õudsemast, masendavamast kogemusest, mis minuga UWC-s siiani juhtunud on... Aga hetkel oma õnne juures tundub, et ma suudan sellega ühel päeval elada :)

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...