kolmapäev, 1. oktoober 2008

1 kuu!!!!!

<- Lihtsalt üks suvaline pilt Pala dayroomist asina taster sessioni ajal.

Olen küll paar päeva hiljaks jäänud, aga esimene kuu on nüüd täis! Ja aeg on ainult lennanud :) Koolipäevadel on social service, physical activity, assembly, college service, tutorial meeting, creative activity, muidugi kool, elamine lõunasöögist õhtusöögini ja palju inimesi ning kodutööd. Harva leiad hetke olla üksi. Ja nädalavahetused täituvad magamise, focusite, pidudega Mickeys ja Palas ning muu taolise pahnaga. Ja see nv on long weekend, mille ajal ma küll midagi ei tee (vb lähen kaheks päevaks Triestesse, eks näis...). Järgmine lw lähen kindlasti Ljubljanasse.

Käisin täna pähkleid korjamas. Rõve oli!!!! Ma ei teadnud, et pähklid nii vastikud võivad välja näha!!! Maitse oli ok.

Olen päris palju keraamikas käinud, see on nii rahustav. Lihtsalt teed omaette mingid koledat asja ja vahepeal õpetaja käib itaalia keeles üht-teist rääkimas ja siis mängid tarka nägu ja ütled "Si, si!" või midagi muud taolist. Igatahes kõvasti lihtsam kui "primo soccorso", mis tähendab minu jaoks 2 korda nädalas 2 tundi first aid'i õppimist itaalia keeles! Aga ma usun endasse ja mu eesmärk kuuenda tunni lõpuks vähemalt kolmandikust aru saada tundub küll endiselt ebareaalne, kuid ma üritan. Meid on esmaabis seitse - 3, kes ei saa midagi aru, 3, kes on sunnitud kogu aeg tõlkima, ja 1, kes enam-väheb aimab.

Varsti vaja järgmine läb report valmis teha, aga seekord on palju lihtsam.
(Eile jalutasin Forest Scholzi ja poole tee peal, baari ees, peatus üks auto ja üks mees tuli välja. Ta oli üsna närviline ja kiirustas, aga ütlesin viisaka inimese kombel kähku "Buongiorno!", kuigi polnud teda varem näinud. Ja ma võin vanduda, ta vastas must mööda tuisates "Tere!". Ma jäin lihtsalt nagu lollakas seisma, mees kadus juba ammu sisse. Peale paarihetkelist mittemidagi-mõtlemist-tegemist, suutsin ennast uuesti liigutada ja vaatasin auto numbrit. Itaalia auto oli...)

2 kommentaari:

shewaits ütles ...

Oh, Kelli, ma loen, et sul on seal õige palju elu igal pool ringi jooksmas ja lehvitamas ja teretamas! Hetkel tahaksin isegi nii palju üritusi ja asju, natuke kadestan. Aga see, et ma saan sinu elamustest lugeda ja loodetavasti varsti ka päriselt kuulda, on ka hea. Oleks natuke nagu ise ka seal. Vahel lihtsalt tundub, nagu keegi ei mõistaks mind siin. Mitte keeleliselt ainult, vaid põhimõtete poolest ka. Aga ka see on vaid hetketunne. Ma sain eile kitarri, täna õpetas Dave mulle põhiakorde ja siis istusin sealsamas pisikeses muusikaruumis aknal, vaatasin mägesid ja puid ja kuulasin, kuidas Tina (Vietnamist) ja Dave klaveril ja natuke ka kitarril meeletult ilusasti mängisid. Minul on siin sellised rahulikud hetked. Keraamika on muide väga vinge, staaži kaks ja pool aastat algkoolis (Y).
Põhimõtteliselt tahtsin ma sulle lihtsalt bonjour öelda. Ja et öelda aitäh, et mu ära kuulasid, sest ega sul muud võimalust pole, muahaha. Tšau ja palju kallistusi ning õietolmu! :)

Eva-Liis ütles ...

Wow su elu on aktiivne. Olgugi, et ml on EAC´d ja community service jne, aga mitte palju asju. Pragu saan nautida vaba kodutöövaba elu ja vaatan kuidas second year´s freak out cus of theyr EE´s jne :D Jeap, ei taha mõeldagi... Eliis (Eesti second year) hirmutas, et kevad saab olema tormakas. Lugesin kogu su Itaalia teemalise blogi läbi. Kõik see ümbrus ja olek on siin ikka nii erinevad. Kõik siin on kallis ja me oleme pärapõrgus niiet good bye to pubs and parties. Meil on kll reeglid vaikuse koha pealt, aga majas ei olemise reegleid meil pole. Siin on ühiskond ehitatud usalduse peale mis on vägev. Aga hoidkem ühendust ja tervitusi ja kallistusi põhjamaalt! ;)

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...